Overtuig de consument via televisie
Een tussendeur staal wordt veelal gebruikt in nieuwbouwwoningen en in woningen die recentelijk een verbouwing hebben ondergaan. Het komt ook wel eens voor dat het proces van het installeren van deze tussendeuren wordt gefilmd voor programma’s die op de televisie verschijnen die te maken hebben met het verbouwen van je huis. Op deze manier worden ontzettend veel potentiële consumenten geïnformeerd over de mogelijkheden als ze zelf ook denken dat hun huis aan een kleine verbouwing of vernieuwing toe is.
Is TV effectief als het gaat om een verbouwing?
Als de consument precies ziet hoe het maak- en installeringsproces in zijn werk gaat, dan worden er veel vragen die hij of zij eventueel zou kunnen hebben gelijk beantwoord. Tegelijkertijd is het filmen van het proces bevorderlijk voor de marketing. Er kan veel enthousiasme gewekt worden via programma’s op televisie. Consumenten zullen geprikkeld worden om zelf ook actie te ondernemen als het gaat om een eventuele verbouwing. Ze zullen op nieuwe ideeën gebracht worden en zo kan het zijn dat er genoeg mensen uiteindelijk geprikkeld worden om een nieuwe deur te installeren. De populariteit is dus deels te sturen, zeker als het om elementen in je huis gaat, via het filmproces.